蝶梦星苑

观影赏乐 欢聚杂苑

Seek You - Adie

Fold back, strip away these layers
卸下,褪去这些伪装
Test me in these flames until
在焰火之中炼净我为止
Only You remain
唯有祢不变
Shine through
光照
Piercing through the darkness
刺透重重黑暗
Search out anything in me
请察清我身心

That is not of You
何处有不义
Seek You, Father God, I seek You
寻求祢,天父,我寻求祢
You are where
祢正是
My treasure lies
我珍宝所在
Seek you, Father God, I seek You
寻求祢,天父,我寻求祢
You are where
祢正是
My treasure lies
我珍宝所在
Save me, take me through the wasteland
拯救,带领我穿过荒原
Father, you have heard my cry
父,祢已听闻我哭求
And you rescued me
便会来拯救
Grow me, Holy Spirit, mold me
牧我,圣灵,塑造我
Change me by your mercy, God
用祢怜悯改造我,神啊
To be more like you
如祢般圣洁

Seek You, Father God, I seek You
寻求祢,天父,我寻求祢
You are where
祢正是
My treasure lies
我珍宝所在
Seek you, Father God, I seek You
寻求祢,天父,我寻求祢
You are where
祢正是
My treasure lies
我珍宝所在
Where my treasure lies
我珍宝所在之处
That will my heart be also
正是我的心归属
Where my treasure lies
我珍宝所在之处
That will my heart be also
正是我的心归属
No more living in my own way
不再因自我渡过余生
Following my own path
不随误途歪道而行
Living for my own desires
不再凭己之欲而活
Surrender everything before You
在祢面前献上我一切
Only for Your kingdom, Lord
只有为祢的国度,主啊
Will I live my life
我生命才有意义

Seek You, Father God, I seek You
寻求祢,天父,我寻求祢
You are where
祢正是
My treasure lies
我珍宝所在
Seek you, Father God, I seek You
寻求祢,天父,我寻求祢
You are where
祢正是
My treasure lies
我珍宝所在

Seek You, Father God, I seek You
寻求祢,天父,我寻求祢
Seek You, Father God, I seek You
寻求祢,天父,我寻求祢


评论
热度(12)

© 蝶梦星苑 | Powered by LOFTER